top of page

חיטוי נגד קורונה גז אוזון

אין ספק כי וירוס הקורונה גרם ועדיין גורם נכון לימים אלה נזקים רבים הן לבריאות האזרחים וכמובן בהשלכות הנוספות של פרנסה, משפחה, מבחינה חברתית ועוד.

על מנת לשמור על בריאותכם כדאי לדאוג לשמירה על ניקיון הבית, העבודה והסביבה שבה אתם נמצאים, לחטא את המקום ולדאוג לשמור על סטריליות ככל שניתן.

חברת הסוף לריח תספק לכם פתרון חיטוי נגד קורונה באמצעות חיטוי באוזון המיועד לטיהור מבנים וחדרים מחיידקים, נגיפים, עובש ועוד.

בין היתר נמצא והוכח מחקרית כי הוא מטהר גם את נגיפי וירוס הקורונה ממשטחים שונים עליהם הוא עשוי להימצא ולסכן את בני הבית.

החיטוי באוזון והתמיכה של משרד הבריאות

אוזון הוא גז המשמש כחומר טבעי לחיטוי וטיהור משטחים, חללים ומבנים שונים כנגד עובש, חיידקים, פטריות, נגיפים ועוד.
בכך הוא מסייע בנטרול הריחות הרעים באזור וכמובן טיהור מפני היווצרות של מחלות כתוצאה מאותם חדקים ווירוסים שונים.

האוזון בנוי מ 3 מולקולות של חמצן ונחשב כאינו יציב בשל כך. גז זה מתפרק במהירות רבה והרדיקלים שהוא יוצר מחמצנים את המשטח (מתכת, פלסטיק וחומרים אחרים) ובכך מחטא ומטהר מפני החיידקים השונים.

משרד הבריאות והמשרד לאיכות הסביבה תומכים בכל הקשור לשימוש בחומרי טיהור המתפרקים במהירות ואף מזהירים מחומרי חיטוי שאינם מתפרקים במהירות כאשר עשויים להזיק בעצמם לאדם ולבעלי החיים.

 

בתקופה בה אנו שומרים על הבריאות שלנו ושל הסובבים אותנו בקנאות וחוששים לגעת בכל דבר מבלי לחטא את הידיים שלנו לפני ואחרי, טוב לדעת שיש חומר חיטוי נגד קורונה, אותו נוכל לרסס ולשמור על סביבה סטרילית ונקייה מהנגיף ועל הדרך גם מווירוסים וחיידקים נוספים.
 

רוצים לחטא ולטהר את הבית/המשרד שלכם?
צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם!

היתרונות והחסרונות באמצעים לחיטוי נגד הקורונה

עד כה הדרך היחידה שלנו לחטא את עצמנו ואת הסביבה שלנו נגד הקורונה הייתה באמצעות אלכוג'ל, חומרי חיטוי למיניהם, אקונומיקה ועוד. חלק מחומרי הניקוי הללו מסוכנים ובכלל משרד הבריאות מעודד אנשים להימנע מחומרים ותרסיסים שכאלה המכילים כימיקלים וחומרים בעייתיים שלא מתפרקים  או מתכלים במהירות.
 

אנו יודעים כי נגיף הקורונה יכול לגרום להדבקה בעת מעבר של רוק או באמצעות שיעול. מה שאנו לא שמים לב אליו היא העובדה שהחיידקים של הנגיף יכולים לשהות גם על משטחים קשים לתקופת זמן של עד 8 ימים בדרך כלל כאשר בנגיעה במשטח נגוע בחיידקים ולאחר מכן נגיעה בפנים או באף/בפה יכולה לגרום להדבקה גם כן. על כן, מלבד חיטוי חוזר ונשנה של הידיים שלנו חשוב לחטא גם את הסביבה שלנו.

לדוגמה בבית שלנו חשוב לשטוף היטב את הרצפה, לנקות היטב את הרהיטים, מכשירי החשמל, עמודי תמיכה למדרגות אפילו אם יש כאלה ועוד.

הדרך הטובה ביותר לחטא את הבית וכלל חלל נגד הקורונה הוא באמצעות חיטוי באוזון. חיטוי זה נמצא יעיל ואיכותי נגד חיידקים ונגיפים רבים וכן עושים בו שימוש גם נגד פטריות ועובש וכן נטרול ריחות רעים. על כן הוא נמצא גם כחזק ומועיל נגד הקורונה ומחסל את הנגיף.

 חיטוי נגד קורונה באמצעות חיטוי באוזון 

מאז שהחלה לפרוץ לעולם הקורונה החלו במדינות שונות, בעיקר במזרח הרחוק (סין, יפן, תאילנד וכו') למצוא פתרונות חיטוי שונים לטיהור אפשרי של הסביבה מהנגיף וכדי למנוע הידבקויות נוספות.

מלבד מסיכות וג'ל חיטוי לידיים הם מצאו כי חיטוי באוזון, אשר משתמשים בו לחיסול חיידקים ונגיפים מסוגים שונים כבר המון שנים, הוכח מחקרית שמסייע גם נגד נגיף הקורונה ומחסל עד הנגיף תוך זמן קצר הנמדד בשעות.
משום כך תוכלו לראות אזורים שלמים מרוססים באמצעות אוזון, בחללים סגורים ואפילו חיטוי נגד קורונה בבית יהיה אפקטיבי בשיטה זו.  

 

עכשיו זה רישמי

צוות המחקר של Nara Medical University אישר כי חשיפה לגז האוזון משבית את פעילות וירוס הקורונה. לקריאת המחקר לחצו כאן

לקריאת מחקר, שפורסם בתאילנד, המאשר שגז האוזון מחטא נגד וירוס הקורונה  לחצו כאן​​

רוצה שנעזור לך עם חיטוי נגד קורונה?

  • מענה מידי – זמינות מלאה לחיטוי נגד קורונה בכל מקום.

  • מחטאים שטחים סגורים מבנים, בתים פרטיים, משרדים ועוד

  • השירותים ניתנים בפריסה ארצית מלאה.

  • תוצאות מהירות – הווירוס ינוטרל ויושמד תוך 24 שעות.

  • ניסיון רב שנים – חברת הסוף לריח בעלת ניסיון של מעל עשור בתחום החיטוי, הטיהור ונגד וירוסים, חיידקים ונגיפים שונים. החברה מתמחה בחיטוי מבנים למגורים, מבני תעשייה, מבני מסחר, חיטוי וטיהור למפעלים, מחסנים, מוסדות אקדמיים שונים, בתי מלון ואירוח ואפילו חיטוי לרכב.

  • דוגלים בבטיחות – עושים שימוש בחיטוי באוזון המתמודד בהצלחה עם למעלה מ95% מהחיידקים והמזהמים השונים המוכרים לנו.

  • הדברה ביולוגית – החומר מתפרק לגמרי ללא שאריות ובאופן מהיר.

  • הכלים הטכנולוגיים המתקדמים שבהם עושה החברה שימוש מוגנים פטנט בארה"ב ויכולים לייצר אוזון ברמה גבוהה ג לפתרון ז של יהומים קשים.

  • שיטת חיטוי וחומר חיטוי העומדים בתקנים הקשים ביותר של ארגוני הבריאות העולמיים.

  • שירות אמין, מקצועי ואיכותי.

  • החיטוי מסייע בהגנה עליכם, על בני המשפחה, קרוביכם ועוד.

צרו אתנו קשר להתאמת פתרון מדויק 
 

מתי נרצה לבצע את החיטוי?

ידוע כי החיידקים של הנגיף יכולים להישאר על משטחים בתקופת זמן של עד 8 ימים לערך. לכן מומלץ לחטא את המקום כמה שיותר מהר ולעתים יחסית קרובות עד זו תחלוף מן העולם ולא תטריד אותנו. אם הייתם בשבועיים האחרונים בבידוד או בן משפחה אחר היה בבידוד, הוא נגע בדברים בבית וייתכן וחיידקים עדיין נמצאים בסביבת הבית ויכולה להדביק אנשים אחרים בבית. שימוש בחיטוי זה נגד הקורונה ידאג ליתר בני הבית וימנע הדבקה נוספת.

צרו אתנו קשר להתאמת פתרון מדויק 

מתי נרצה לבצע את החיטוי?

ידוע כי החיידקים של הנגיף יכולים להישאר על משטחים בתקופת זמן של עד 8 ימים לערך. לכן מומלץ לחטא את המקום כמה שיותר מהר ולעתים יחסית קרובות עד זו תחלוף מן העולם ולא תטריד אותנו. אם הייתם בשבועיים האחרונים בבידוד או בן משפחה אחר היה בבידוד, הוא נגע בדברים בבית וייתכן וחיידקים עדיין נמצאים בסביבת הבית ויכולה להדביק אנשים אחרים בבית. שימוש בחיטוי זה נגד הקורונה ידאג ליתר בני הבית וימנע הדבקה נוספת.

לפרטים נוספים והזמנת חיטוי נגד קורונה באוזון צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח להיענות לכל קריאה.

 מחולל האוזון מהווה את אחד מחומרי החיטוי נגד קורונה הטובים, היעילים ועם אחוזי הצלחה מוכחים ברחבי העולם 

חיטוי באוזון סילוק וירוסים
bottom of page